Кальци хэрэглэх ямар ач тустай вэ?

Дутагдвал: Ихэнхи хүмүүст кальци дутагдалтай байдаг. Эмэгтэйчүүдийн 10% нь кальцийг хангалттай хэрэглэж чадаагүй байна. Кальци дутагдахад булчин чангарч, яс зөөлрөн, ясны сийрэгжилт үүсдэг

Ач холбогдол: Хангалттай хэмжээгээр кальци агуулсан хоол ясны сийрэгжилтэнд эерэгээр нөлөөлдөг байна. Кальцитай нэмэгдэл тэжээлүүд нь хүүхдийн ясны ургалтанд сайнаар нөлөөлж, насанд хүрэгсдийн ясны сйирэгжилтийг бууруулдаг гэж үздэг.

Эх булаг: Кальци тослоггүй тараг, бяслаг, балжимгарам цэцэг, савлагдсан яргай загас, хушга, ногоон гич, цэцгэн байцаа, хар чавга, маалингны үр, улаан чавга, хүрэн буурцаг, хар будаа, шар буурцаг, навчит байцааны үр, улаан үзэм, өргөст хэмхийн үрэнд ихээр байдаг.

Анхааруулга: Бөөрний өвчтэй, бөөрний чулуутай хүмүүс кальцийг болгоомжтой хэрэглэх хэрэгтэй.

Хэрэглэх хэмжээ: Цэвэршилтийн дараа эмэгтэйчүүдэд өдөрт 800-1000 мг кальци хэрэглэхийг зөвлөдөг. Дунджаар 500-700 мг-аар хэрэглэх нь зүйтэй

Кальци агуулах бүтээгдэхүүнүүд

21,80025,900
21,80025,900
21,80025,900
21,80025,900